אנטי וירוס להורדה בחינם – avg

הורידו עכשיו את תכנת האנטי וירוס avg והגנו על המחשב שלכם

 

תוכנת האנטי וירוס של חברת AVG מספקת הגנה כנגד וירוסים ותוכנות זדוניות, מגינה על טכנולוגיות ענן, על גלישה ושיתוף ברשתות חברתיות, סורקת דואר, בדקת קבצים באופן אוטומטי לפני הורדה או שיתוף.

יתרונות תוכנת avg

תוכנת האנטי וירוס מבצעת בדיקת אתרים האוספים מידע ומאפשרת פעולות שמירה על פרטיות, מונעת איסוף מידע על ידי גורמים לא רצויים, ומאפשרת בחירה בפעולות כ’אל תעקוב אחרי’, על מנת למנוע איסוף מידע על ידי אתרים אחרים. לאנטי וירוס תכונות נוספות, כגון קיצור זמן השימוש במשאבי המחשב, סריקת המחשב כאשר לא נמצא בשימוש, והימצאות במצב כוננות בזמן השימוש במחשב. תכונות מעודכנות של האנטי וירוס כוללות game mode  המאפשר כוננות סריקה ונטרול של בעיות במהלך משחקי און ליין.

אנטי וירוס tune up pc מאפשר סינון וניקוי של תוכנות התופסות מקום מיותר במחשב. האנטי וירוס מבצע פעולות סריקה לזיהוי תכניות שאינן נמצאות בשימוש, מזהה תוכנות המפריעות  לפעילות המחשב ומפנה מקום בדיסק. התוכנה מאפשרת חסכון בחיי סוללה על ידי הפחתת פעולות מיותרות המצריכות משאבים. בנוסף, האנטי וירוס מאפשר עיצוב אישי ל windows. אנטי וירוס לאנדרואיד מגן מפני וירוסים ותוכנות זדוניות, מונע גניבות מידע, ומאפשר לשלוט מרחוק בסמארטפון.

התוכנה ניתנת להורדה לתקופת ניסיון. החברה שחררה גרסאות חדישות ומעודכנות של תוכנות אנטי וירוס ואנטי וירוס פרימיום ל PC, ותוכנת אנטי וירוס מיוחדת לסמארטפונים  מסוג android.

מומלץ להוריד גם את תכנת ccleaner המנקה ומשפרת את ביצועי המחשב.

בהורדת התכנה הינך מאשר/ת את תנאי השימוש

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 5 votes)
אנטי וירוס להורדה בחינם - avg , 5.0 out of 5 based on 6 ratings

קישור מקוצר:

One Response to אנטי וירוס להורדה בחינם – avg

  1. מעולה, תודה רבה !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *